Av alla dumma idéer...

Det är mycket prat om framtiden nu. Många frågor, färre svar. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har ingen plan.

Men - i morse fick jag en idé.

Jag vill lära mig göra skor! Tänk att kunna göra sina egna stövlar, eller laga sina egna trasiga stövar. (Och, okej, det var mina sorgliga svarta stövlar och tanken på deras nära inpå stundande sönderfall som fick denna idé att födas.) Skomakarlärling, finns det fortfarande?

I så fall är det vad jag vill göra det kommande läsåret.

image248

   

image251

(Alla bilder från Feetfirst - en dröm för alla skoälskare.)

Kommentarer
Postat av: Erika

älska de stövlarna i mitten av de tre småbilderna! sjukt fina!! klart du ska bli skomakarlärling, perfekt! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback