Inte minsta bit av dig i mig

image257
I somras när sommaren började övergå till höst kröp en massa flugor in i mitt fönster och gömde sig. Det fullkomligt kryllade av dem.

Idag är det en fin dag, men en solig himmel och kylig klar vinterluft. Jag är ledig och har varit med ma och hämtat ut vår nya bil. Den var jättefin. Insåg att det skulle dröja ganska många år innan jag själv har råd att köpa något liknande, lite sorgligt, men samtidigt, så klarar man sig ganska fint med skånetrafiken, skrotcyklar och skrotbilar också.

Hon fyller år imorgon, vilket jag hade glömt bort en aning. Eller egentligen inte, men jag har inte köpt någon present och jag hör glömt bort allt hon sa att hon önskade utom en sak. Jag bränner skivor till henne, dels för att det är en bra present, dels för att det faktiskt var det som hon önskade sig och som jag kom ihåg.

Egentligen hade jag velat ge henne något medCocoRosie, men hon skulle knappast uppskatta det, och hennes vänninor skulle skratta om hon spelade det på sina middagar. Det blir Anna Järvinen och Cat Power, kanske något mer.

Kommentarer
Postat av: Sussie

Min pappa fyllde år idag - jag köpte ett stekskydd åt honom som han velat köpa själv men inte vågade för att mamma skulle bli grinig för att han skaffat något som inte är direkt nödvändigt :P

2008-02-05 @ 22:38:18
Postat av: Louise

tack så mycket! :)

Postat av: Cicci

Newberg! tack for latarna! har dock inte hunnit fa ner dom an, men om ajg far en lang internetsession snart ska jag helt kalrt ladda enr dom. dessa datorerna ar inte helsnabba vet du;) Sakanr dig! possposs

2008-02-06 @ 15:51:11
Postat av: h

cicci, jag hoppas att du gillar dem och vill du ha fler så är det bara att säga till! saknar dig också! =)

2008-02-07 @ 23:13:43
URL: http://hanela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback