And let's break into a church and there's...

Ah! Stan, stan, stan... det känns som det enda man gör! Idag var en perfekt dag, jag och jen ute på Malmös gator, båda lediga, fint klart höstväder...och vad händer? Om inte: jag hittar en kappa. I första affären vi går in i. Vilken start på dagen. Jag tror att "gud är på min sida". Vi går vidare. Vi går in på Chique. Jag hittar ett par stövlar. Som sitter perfekt. Jag hittar en väska. Jag börjar gråta av lycka över denna underbara dag då allt gott tillfaller mig och inget kan missunnas mig.

Nästan. Det där med gråta av lycka är en överdrivt, men resten sant.
 
Jen hittade en snygg och VARM jacka/kappa, vi käkade på vårt favvotaiställe, tog foton på oss, och hämtade ut jen's pass. Snacka om perfekt dag. Jag älskar hösten när den är så här. När man inte fryser, när man har trevligt sällskap, när man känner sig snyggsnyggsnygg och dessutom kreativ. Snart kommer vintern och då blir det sådär en kamp att stiga upp varje morgon...

Den här bloggen håller på att avlida av inaktiviteten, känns det som. Jag kanske skriver något och lägger upp, kanske. Jag och e har ett projekt på gång. Vi får se.

Övrigt värt att notera:

imorgon går den ursprungliga Hairspray (som bioaktuella nyinspelningen är baserad på) på TV - hallå, se! Det ska jag.

Snartsnartsnart Billie på KB. (!!!!) Jag blir helt till mig av förväntan när jag tänker på vad för saker de ska ha på sig den här gången. Och för musiken så klart.

Och, insider-/experttips från mig som bokhandelsbiträde (hm..? nja.): ska man bara köpa EN bok på hela hösten ska man köpa 80 romaner för dig som har bråttom och inte bara för att man slipper läsa de där 80 romanerna. Snacka om grym idé. Den boken säljer extremt bra hos oss. Sen ligger den också i kassan. Som en Läkerol-ask i kassan på Willys, typ.

Kommentarer
Postat av: Cicci

..JESUS IN A LEATHERSUIT!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback