How big is the sea - time is nothing

Helg - underbara, underbara helg. Prioritera vissa saker och ignorera andra. Fredagen var lätt trevligast. Först mysig tjejmiddag hos jen i hennes snygga hem, sedan spontanitet som tog mig och 'na ända in till malmö. Det blev en mycket trevlig och rolig kväll, som dock avslutades med att vi fick promenera en timme ut från vellinge till hököpinge för att hämta 'na:s bli hos jen.

Vilket, förresten, berodde på att jag hade glömt att en viss buss slutade gå redan kl 2 alla fredagkvällar. Ooops.

Men alltså, jag älskar att gå 50 minuter mitt i natten när jag ska stiga upp om 4-5 timmar. Dock kändes det inte som det på jobbet eller under kvällen efter. I vilket fall, det var helt klart värt det. Och snart åker 'na, det är sorgligt minsann, och sedan åker resten, och sedan är det

bara
jag
kvar.

Nästan.

Om någon vet vart jag egentligen mest av allt ville resa kan ni höra av er. Själv har jag glömt det. Det kan ha haft något med Frankrike att göra men jag är inte säker.

image189


image190

Btw, tyckte mycket om förra inläggets kommentarer. De gjorde mig varm och fick mig att känna mig som en i ett större sammanhang. TACK för gemenskapen.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Hanna! Du ska ta en svängom till Vietnam tror jag det var du ;) Sussie och ajg planerar middag till helgen, vilken dag kan du bäst? Jag tror att vi halbestämde fredagen, men är ikke säker! hörs i veckan snöttan! Poss

Postat av: Sussie

jag finns kvar här hemma om du glömt... :(

2007-11-19 @ 10:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback