I think we have hit

an all time low.

jag hatar det här jag hatar allt och jag vill inte mer jAG VILL INTE MER NU

fysiken är skit det räcker med att jag tittar på mina böcker för att jag ska börja BÖLA. ha jävla mes

kan jag fatta att detta inte är viktigt! att ingen bryr sig vad jag får. lovar att mina arbetsgivare i framtiden inte kommer att kolla på det här. men det GÅR INTE jag kan inte ändra mitt sätt att tänka så.


Jag har skrattat två gånger idag och det var

1. När jag läste B:s blogginlägg om hennes kväll med jen och 'ci.
2. När jag läste 'ci:s inlägg om europa och jordbrukspolitiken.

det är väl typ det enda som är bra för jag fixar inte fysiken och jag vet inte vad jag ska göra i framtiden.

alltså, jag vill inte mer. punkt. vissa är på svaneholm, vissa ska se ESC och jag hoppas med hela mitt hjärta att ni får kul. men det vet jag att ni får. och det är bra.

Dagens låt: Ingenting - Lisa sa


Kommentarer
Postat av: Erika

aaw hanna stackare, skola och läxor är skit men snart är det över, du kommer se ljuset i tunneln! du är redan helt över-smart, oroa dig inte för fysik (ha ska jag säga) det löser sig säkert! hoppas att din kväll blev lite bättre!

2007-05-13 @ 17:37:11
Postat av: Cicci

Jag är glad att jag kunde glädja dig denna sorgens dag =) Ta't lugnt gumman! Jämför dina Superman betyg med mina stadigt "Ligga och väga mellan VG/MVG i asmånga ämnen" =P Jag är imponerad över din överintelligenta hjärna Hanna! Njut av studenttoderna istället ;) "Sometimes we all have bad days"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback