Vi har haft vårt sista prov!!!

JAAAAAJAAAAAJAAAAA!!!!!!! Nu är det över nu har vi klarat det ALLT ÄR ÖVER OCH VI HAR KLARAT DET!!!!!!!!! Jajajajaja!!!! Det är eufori och lycka, jag och jen har skrikit och hoppat upp och ner, sprungit som galningar tvärs över en asfaltplan bakom skolbyggnaden och bara tjutit ut vår glädje. Idag var sista provet någonsin ever och vi behöver aldrig göra det här mer!!

Vi har klarat tre år och jag är STOLT! Fatta vad vi har presterat hur vi har kämpat hur jävlar i mig hur hårt vi har arbetat för att klara det här. Studentdagen kommer att vara bäst för oss för ingen kommer att vara lika lyckliga och glada som vi, för vi är fan de som har ansträngt oss mest och nu på slutet har det varit helt sjukt. Även om stress förvisso är en nödvändig faktor för att jag överhuvudtaget ska prestera någonting har dessa senaste veckor varit en MARDRÖM. Visst, det har hänt roliga saker in emellan, men inte nog för att väga upp, och

NU är att ÖVER! Vi är ute på andra sidan det FINNS inget mer!!!! Det är en vecka kvar och den är lika med fest. Det är nu allting betals tillbaka det är nu vi kan skrika JAAAAA och veta att vi har klarat det vi har minnsann gjort ALLT som har krävts av oss. Helt galet!

Idag känns som en försmak på studenten. Det känns så här bra!!!! När jag kom ut från kemin och bara struntade i att det var ett prov på gränsen mellan G och IG och att det kommer att sänka mitt betyg till VG, för jag tycker inte att det gör någonting nu, jag vet att jag är bra och att jag har klarat mycket och för det är jag så sjukt stolt. Ingen kan vara lyckligare än vi.

Och sen ligga och sola på träbänkarna med armarna utsträckta och lyckoomfamna hela världen och upprepa "vi är fria vi är fria nu är det fan över! oh my god. Jaaa!"

Nu de här sista dagarna är det pure lycka och njuta av att det är sommar nästan, fira att vi är bäst (!!!) för alla som tar studenten är ju bäst, göra planer inför sommaren som så klart ska bli den bästa någonsin, möjligen stressa lite över det som inte är inköpt till studenten ännu.

Dagens låtar: Tigarah - Girl Fight! & The Whitest Boy Alive - Burning

Helt galet!!!!!!!!!!

Jen när vi solar i atriumgården: Vi får inte tappa kontakten. Vi ska göra många bra saker denna sommar.

Jag, någon timme senare när vi har lämnat lektionssalen och skuttar i korridorerna med siktet på cafeterian: Vi måste hålla kontakten - vi kommer att ha jättesöta barn, de kan leka med varandra.


image112

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback