Samma andas barn

En grym helg senare, och jag börjar misstänka att jag kanske borde ha tagit det lite lugnare, hunnat bli lite friskare. Är detta min hals som börjat svullna upp igen? Surely not. I fredags blev det en riktigt bra kväll (kb) och i lördags var vi på en killes tjugoårsfest i gessie. Sedan andra trevligheter som stan med en av kusinerna, jobb, jobb (även om det trevliga i detta sista kan diskuteras). Dagens höjdpunkt var ett besök av en nervös 'ci som fick se en arabisk DaVinci-koden (butiken innehåller en del överraskningar) under vår rundvandring i butiken.

Jag måste ta bättre hand om mig själv! Fan heller att jag får återfall. Imorgon ska jag bara ta det lugnt, meditera och stuff (SANNINGEN: imorgon ska jag fixa allt inför gbg - göra en budget och se om jag har råd egentligen). Mjaa... halvbra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback