Laughing City

image126

Igår var det egentligen tänkt falsterbo strandbaden på kvällen. Sjukt trist att det inte blev så. Jag var laddad trots att jag hade stått upp i sju timmar på jobbet. Well, well, onsdag it is.

Ikväll är det Amelie-kväll för mig och k. Ska bli mycket trevligt och mysigt.

By the way, jag har tagit ett beslut, beslutet, det slutliga slutet - jag ska. Jag vet inte om det är bra, jag vet inte om jag har råd, jag vet inte om jag kommer att känna mig lycklig när jag gör det - men vad hallå?

Lyssnar på just nu:
Eisley, och Grand Avenue (tips: The Outside).
Läser just nu: Nylon Guys Summer 2007, Nylon June/july 2007, sista Odd At Large-numret.



Ohhh - jag fick precis ett brev med posten. Från min kusin - trots att jag misstänker att det är jag som borde skriva istället. Min kusin är tuffast och sötast!

(Bild: från deviantart.com, bara för att den påminner om karusellen i Amelie från Montmartre)

Kommentarer
Postat av: DEG

hanna, i miss you

2007-07-19 @ 09:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback