Förväntan

Vi hade mor&dottertid idag, ma och jag. Övningskörde in till the big city, men när vi skulle titta på ett par glasögon åt henne började jag, ego som jag är, prova bågar själv, och så vips stod jag där med tre sjukt läckra par som jag bara ville ha. Oj liksom. Jag hatar mig själv i glasögon, jag bara det är fel det är fel det är fel, men nu har jag tre fina och jag ska kanske impulsshoppa någon av dessa imorgon. Det är trevligt -

IMORGON ÄR JAG LEDIG.

Ja. Och jag har iof varit rätt ledig hela veckan men det var med feber och det räknas inte. Så är det helg igen och kul igen och allt bara går så fort. Om så här snart, ett sådant här litet moment om jag måttar med fingrarna, så här snart, kommer jag att bo i Göteborg.

.

Galet, skräckslagetskrämmande, helt jävla fantastiskt...

Kommentarer
Postat av: degen

ska du bara lämna oss?=(

2007-07-26 @ 22:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback