My Dewy Eyed Disney Bride

170508-72

Allt detta är logiskt och i ordningsföljd. Jag bara måste vara jobbig.

Bästa frukten av morgonen är Rufus Wainright "I don't want somebody to love me just give me sex whenever I want it". Samt Andrew Birds fiolvackra Fake Palindromes. Ja, ja. B var först. Palla.

Jag ska bli
traceur i paris det är så häftigt, och jag ska samla på vita secondhandklänningar från tjugotalet, och jag ska göra en massa andra saker som jag inte vet just nu. (Se: mål i livet.)

Skrev världens sämsta uppsats på franska i genomgående presens. Hade det varit åk 7 skulle det ha varit ett fint MVG, för det var i den årskursen man lärde sig det som jag utnyttjade i min text. Nu är det bara kasst. Deppade en smula och ville fuska lite ytterligare, men C var i rummet så - MEN GUD FUCK IT.

Typ. Och tvättade händerna under det rinnande vattnet och tittade mig i spegeln. Dare you look in those hollow eyes, kom senare. Nu log jag mot mig själv, knixade med benen och viftade med mina skor. Dewy Eyed Disney Bride. Utan att dra kopplingen. Farligt att matcha naglarna med halsband kvar från dagiseran.

På ämnet Zoe Trope: Hon har så vackra ord - jag vill äta dem till frukost middag kvällsmat.

Ja, här hade det kunnat fortsätta men vad lönt är det när jag ändå kommer att deleta det här förr eller senare.

(Bilden: Tina Berning)

Kommentarer
Postat av: hanna bfbfbffb

duuuuu, ja, jag var först med fake palindromes, men du behöver ju inte palla för det..man ska väl dela med sig...(jag har precis målat marcus jönssons naglar chockrosa)

2007-03-01 @ 08:34:51
Postat av: hanna bfbfbffb

duuuuu, ja, jag var först med fake palindromes, men du behöver ju inte palla för det..man ska väl dela med sig...(jag har precis målat marcus jönssons naglar chockrosa)

2007-03-01 @ 08:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback