Det var kallt?

Det var kallt?

Skidor idag underbart roligt. Allt kom tillbaka till mig.

Varför varför varför har jag inte pengar råd att åka med till åre/vilket annat ställe som helst?

Jag vill åka skidor varje dag i en hel vecka. Jag vill åka på kvällen i mörker med strålkastarljus. Jag vill pjäxelstappla fram på en träbrädad restaurangservering. Jag vill känna låren domna av ansträngningar. Jag vill öva tills jag åker smalt och fint med skidorna. Jag vill after skiiiia i snygg-snygga skidkläder. Jag vill tappa mer känsel i fingrar och fötter. Jag vill testa åka snowboard och slå mig blå.

Jag vill åka mer skidor!

Ekonomiskit.

(Ända negetiva är att jag är slut nu. Totalt. Mina ben. Mina fotknölar. Mina ögonlock. För mycket motion kan döda dig. Utekväll - hej nej. Pratade dock i telefon med 'ro precis och vi lovade varandra att hitta någon ball klubb för nästa fredag. Jag ser fram emot det.)

Lyssna på: Danielle Stech-Homsy som
Rio en Medio och fina låten Everyone is Someone's .
Se: Flashdance, tror jag. Det ska jag.
Gilla: Att det redan är februari. Coolt.

Kommentarer
Postat av: Sussie

lite navid moriri-inspirerad blogg nu framöver? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback