Robbers

Jag är ledsen att jag är negativ men....

- julen känns jobbig för jag önskar mig verkligen ingenting i julklapp (förutom en bra gryta, fina underkläder - fast det blir ju presentkort då för knappast kan mina släktingar stå och välja rätt  - och en bok med recept på smulpajer, mmmm...)
samtidigt vet jag att jag kommer lägga ut ALLDELES för mycket pengar på kläder och böcker och annat skit i januari, och ångra mig att jag inte önskade mig det då.

- vill ha mer tid för mig själv. nu jobbar jag dryga fyrtio timmar i veckan och det är SEGT. jag hinner inte umgås med mina folk så mycket som jag vill, och kommer ingenvart på det kreativa, egna som jag vill göra också.

- jag har verkligen inte lust att välja den framtid som kommer att vara bra för mig. NEJ TACK till att plugga något seriöst till hösten, för jag kommer inte att hinna leva klart till dess. Sjukt tänkt?
Jag kan inte förena tanken på mig i en å ena sidan seriös roll som student till något märkvärdigt och viktigt, och samtidigt de drömmar som jag andas och brinner för.

- Och jag SPYR PÅ svart som garderob. Jag vill ut och shoppa nya kläder nuuuuu. Smycken, klänningar, väskor second hand, snygga t-shirttryck.


Men jag ser i alla fall framemot:

- frulle hos min käraste e-su:s i nya huset imorron bitti.

- de nya strängarna jag ska investera i. Känner mig duktig, och stolt och vet inte vad...

- de inhandlade konsertbiljetterna.

(för att inte nämna mina och su:s planer igår. de var absolut bra, något att fortsätta undersöka vidare :) )

image202

(Bilden: Louise Brooks)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Nyberg, du ska inte vara depressed =( VI hade kul på KB i alla fall =D Den 21 dec är det Klubb Kollo för hela slanten! Yo! När ska vi ses och umgås och ha kvalitetstid?

Postat av: h

jooo, klart! =) bra musik och allt, men inse detta: jag kommer att saknda dig från den 15:e!! Att gå ut utan dig kommer att vara så fel. Vi ska umgås så fort som möjligt. =) Slutet på veckan?

2007-12-10 @ 21:35:03
URL: http://hanela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback