Hans entoniga röst skulle göra dig trygg

image148
De nattliga promenaderna med jen fortsätter... den igår var knappast så nattlig men väldigt givande oavsett. Jag kom en lösning till alla jen:s kärleksproblem, en lösning som hon ÄLSKADE, right? Ibland är jag bara så genial att jag dör.

Känner mig för övrigt lite förrvirrad/onödig/på fel plats. Men min chef ringde mig och ville att jag skulle jobba en massa tider så det känns bra. Dock undrar jag om jag kommer börja sakna att plugga när hösten kommer. Jag ska lära mig något på egen hand. Mina ambitioner är höga men kortvariga, så jag ska inte hoppas för mycket på allt jag bestämmer mig för.

Ikväll blir det Ternheim och Klaxons med fröken B, vi kommer att ha så kul, det kommer att vara bäst. Har sett fram emot just denna kväll hela sommaren känns det som.

Grattis 'ro!! Du är så snygg och söt och bäst. Så: grattis på födelsedagen.

(Bilden: från Blekinge)

Kommentarer
Postat av: hanna

aj, vad jag får skuldkänslor :/

Postat av: jennie

JAG ÄLSKAR ÖVERSKRIFTEN!

2007-08-22 @ 11:35:47
URL: http://jenniea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback