Ljuger

Igår fikade jag med e-su, och diskuterade livet&framtiden. Vi kom fram till att vi är livrädda för att misslyckas, saknar mål i livet, och så vidare.

Fast jag påstod att jag inte alls var rädd för att misslyckas, och e-su lanserade en rätt snygg framtid för sig själv.

För att fira detta tänkte jag bevisa vad jag sa genom att göra det jag allra mest vill och drömmer om att göra. Även om det förmodligen kommer att vara den enklaste, rakaste vägen till ett katastofalt missyckande. Möjligen med både ekonomiska och själsliga ärr som sitter i i år efteråt.

Men, som man säger, man lever bara en gång. Och jag - jag vill leva på the wild side, beijbie.

Jag kan tänka mig att springa efter ett par handskar på andra sidan stan när affärerna stänger om några bråkdelars minuter. Det är mod det.

Så, summan av allt jag försöker säga här är att jag nu även har nyårslöfte Nummer 3 (Nummer 1: Inte döma folk efter det första, yttre intrycket - skärpning krävs här!!, Nummer 2: Uppfylla förra årets nyårslöften, trots att jag inte tror på det här med nyårslöften) men nummer 3 är hemligt.

Dagens låt - Staring at the Sun med TV on the Radio (tack 'ci!)

(slänger in en bild från
http://postsecret.blogspot.com/ - alltid intressant och tankeväckande, och ibland bara najs som här.)

image222

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback