äsch

image226

denna helg blev inte som den borde.

att gå ut i fredags var omöjligt på grund av min hälsa. jag tröstshoppade modemagasin och satt hemma i huset och försökte att inte vara i vägen för min bror och hans flickvän.

lördagen skulle vara den stora dagen som jag skulle bli frisk till, då jen hade bjudit med mig på partaj på slagthuset, nöjesguidens årliga. najjjs. bussarna slutade gå vid fyra-tiden, not so nice. det blev alltså ingen fest för oss i lördags.

så nu sitter jag här, söndag kväll, skitpepp och sugen. typ på att dansa till de ljuva orden jag gjorde upp en eld för dig, och nu brinner hela skogen med 'ci, B och am.

inte tänka på hur mycket jag kommer att sakna dem när de är borta, de stygga flickorna.

och också sugen på att beställa hem denna fina, dyra bok med fotografier som jag läste om i Vogue Paris igår. 

något som var väldigt fint i helgen var när jag och e bakade en god smulpaj där vi själva improviserade ihop fyllningen.

  


CocoRosie - Beautiful Boyz

(Den stora bilden ovan visar Dorian Leigh i aftonklänning, fotograferad av Richard Avedon.)

Kommentarer
Postat av: B

OCH NU BRINNER HELA SKOGEN! Hanna min vän, på fredag, på FREDAG. Tror det är avskedsfest hos amandis innan, sen malmööööööö :D:D

2008-01-06 @ 21:56:46
Postat av: Erika

haha du var tvungen att smygfota mig när jag pratade i tele va va VA!?

2008-01-07 @ 15:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback