Oh the joy of my world

image166
En heldag i stan senare.... Jag, 'ci, joh och su traskade runt mellan halva malmös second hand-affärer, och hann med att både fika, tömma våra konton, bli bekanta med gamla män (eller en i alla fall), fika lite till, träffa ungefär halva vår bekantskapskrets ute på stan, handla lite till, och sedan belåtna gå hem med fina fynd i kassarna. För mig blev det en mörkgrön telefon (inte någon mobiltelefon...en telefon med snurrplatta) som t.o.m. verkar fungera och en tantkjol som jag blev kär i och ska sy om på ännu inte fastställt sätt.


(Bilden: Louise Brooks)
 


Kommentarer
Postat av: hanna

du höll inte ditt löfte :P hur många besökare hade du förresten? puss (jag kollar ticnet hela tiden, med skräcken om att den gröna pluppen ska lysa röd...)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback