Kaka till kaffet

Kom precis hem från mitt projobb på café. Jag tyckte att det var skitkul! Även om det verkade helt överväldigande till en början så ska jag nog lära mig allt jag behöver. NU var det egentligen meningen att jag skulle vidare till mitt vanliga jobb, men inte så inte. Men kanske lika bra det - jag börjar känna av tröttheten. Efter sex timmar stående i sträck...

Men roligt var det och jag hoppas att jag kan vara kvar. Alla var så trevliga, och även om jag var lost när det gällde tillverka cappuccino och latte, hantera den barnsäkra tändaren (min kommentar var´: "jag är uppenbarligen inte rökare" haha), memorera priser och slå in rätt på kassan, så kände jag när det kom kunder emellanåt att "yes, det här kan jag, och jag kan det bra". Skönt det.

Roligt med dagar som igår när många läser bloggen! En deal - om ni besöker min blogg varje dag lovar jag att uppdatera den varje dag.

Lovar lovar lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback