Den bästa spelningen

gårkvällen var sjukt najs. fick först panik när jag höll på att missa bussen, men jag hann, och när jag och B träffades på busshållplatsen kunde vi konstatera att vi hade samma skor på oss. detta ledde B till att kommendera su att "gå mellan oss, så det inte ser konstigt ut...", men det hjälpte inte, för de kastade ändå torv på oss.

jaa, alltså, det var någon liten brutta som förföljde oss och sprang längs Leonardgallerians tak och kastade torv på oss. det började med att hon ropade "horunge" eller något liknande, vi tittade upp, såg henne titta ner, från TAKET alltså, vi gick vidare och hon började kasta torv.

hahaha.

det var lätt kvällens händelse, och vi hade nästan roligare åt det än åt själva spelningen (men bara nästan). lekman var så fin och bra och HELT SJUUUKT ja vad värt pengarna det kändes.

idag är min lediga dag! härligt, härligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback