Really, it's a riot act!

Jag och joh har en konversation:

jag säger:

eller starta en stödgrupp

joh säger:

Wannabe lesbiska

jag säger:

haha ja


 

jag säger:

och tjejer är ju faktiskt snyggare än killar
joh säger:

jaa, det e dom (vi)

jag säger:

vi anstränger oss så himla mycket mer!

joh säger:

Ja, och när killar anstränger sig är det bara, jag vet inte, fel och oattraktivt

jag säger:

vissa killar är ju jävligt heta, de som har fina drag, lagom muskler och grymma kläder

jag säger:

men eftersom de är så få är de liksom ELITEN, och alla tjejer vill ha dem

Johanna säger:

precis

Vi konstaterar att vi spanar in tjejer mer än vi spanar in killar. Nästa steg är uppenbart....


Kommentarer
Postat av: Johanna

Me like vår stödgrupp :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback