La famille

Visade precis ma det där passfotot jag skrev om. Hon började gapskratta. Efter den initiala reaktionen (ehh...tack!) sa hon "hoppas att du kommer igenom tullen".  Jag blev orolig och gick ut med passet till pa. Hans reaktion: "Herre gud!"

Men taaaaack liksom. Hahaha.

I övrig börjar jag få lite ångest över mitt arbetsschema. Jag var ledig den 13:e november, och nästa dag jag är ledig den 10.e december (och det är nästan två veckor dit). Sedan är jag även ledig den 25:e eftersom inga ställen har öppet då, inte ens mobilia (som har stängt tre av årets 365 dagar). Någon sa att jag inte ska arbeta ihjäl mig.

Det låter klokt, men jag vill tjäna mycket pengar.

Vad gör man?

image194

(Bild TTA)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Hanna! Jag vill se passfotot! Dessutom vill jag träffa dig, jobabr du idag? Sussu och jag ska in och skratta åt Sussus kompis som ska stå modell i ett skyltfönster. Ska du med?

Postat av: bf

du kommer aldrig komma upp i min arbetsnarkomani-nivå, och jodå, BG är öppet juldagen!! då ska jag jobba 7.00-21.00 YEEHHAAAA

2007-11-25 @ 18:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback