och på sjunde dagen sabbaten

image102
Hade planerat något att skriva, men har glömt bort vad. Internet är litet, känns det som just nu. Men det är rätt ball. Fast weird. Tur att jag inte har förtalat någon i min blogg.

Idag var övningskörningen det roligaste någonsin. Vi svängde runt hörn. Det var på gränsen till jättekul. Jag är nog lättroad. Men jag kände mig så duktig när jag kom ihåg att titta efter cyklister över axeln.

Sorg idag: B och 'ro ditchar siesta. Orsaken? Kemiprovet. Kände mig helt besviken. Jag vill fortfarande dit. Nu ska jag typ lägga de pengarna på något viktigt - studentpresenter?

Alltså, inte tid med det här. Ska spela nu, öva öva öva så att jag blir duktig och får klappar på huvudet ikväll. Tro. lf klappar aldrig mitt huvud. Men ändå, ska öva ändå, för det behövs.

Dagens bästa:
The National - Fake Empire

(Bild: Sorry, har glömt.)

Kommentarer
Postat av: Louise

Jadu, jag kan ju säga så mycket som att jobbet involverar jordgubbar och att du troligen redan vet allt.. ;) Men vad tusan, vad gör man inte när man är desperat?
Samvetskval för studentinbjudningar här. Vad gör du den 1 juni?

2007-05-07 @ 15:01:29
Postat av: degen

naaaw snuttteeeee då.- kemi är livsviktigt :-)

Postat av: CIcci

Har hört rykten om att du kanske ska närvara på ProCivitas studentbal istället! Riktigt rligt =D Men synd att du inte kan gå på din egen =( puss

2007-05-07 @ 20:03:19
URL: http://ciccik.blogg.se
Postat av: Erika

haha ja svänga runt hörn är ljusglimtarna i min annars så gråa vardag!

2007-05-07 @ 20:44:29
Postat av: Louise

Det är bra att bjuda in sig själv, det funkar.. :) Så, härmed är du hjärtligt inbjuden till min student också! 7/6 kommer jag, om jag inte blivit slav under mitt nya underbara yrke då.. men förhoppningsvis klarar jag det anyway. Vet du när ni går ut?

2007-05-09 @ 12:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback