länge sedan

Opps...inte särskilt uppdaterat här. Jag klarade teorin men var nervös som bara den, och jag klarade halkan (på min födelsedag, dagen i ära). Igår var jag och k inne i stan och skulle se en sorgesång för Astoria La Vie En Rose. Men vi ångrade oss och gick och såg premiären på Harry Potter ("alltså, vilken film är det? femman?"). Vilken faktiskt var...bra.

Antagningsbeskeden har kommit och jag har inte svarat. Jag vet inte om jag vill längre. Det går så mycket pengar och jag vet inte om det här är det bästa alternativet, om det ger mig vad jag vill ha.

image125

Kommentarer
Postat av: DEG

du kom iaf in . själv ligger man på 838:e reserv (visserligen i lund) hahaha

2007-07-19 @ 09:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback