Vi har inte tid att vänta

Bra saker:

- Konståkningssäsongen som har startat. e-su följer franska snyggingen Brian Joubert med hängivenhet, och ikväll ger även jag det en chans. 

-  'na och mati som skrev en filmlista till mig på kemin. 

- 'ro när hon skriver i mitt block "han ljuger" under n/b:s fysikgenomgång. Underbart absurt och irrelevant. Jag är benägen att tro på vad han säger om vågor som rör sig. 'ro: Nu ljuger han igen.

- Burkinin - baddräkt för muslimer. Är tillräckligt täckande och ger rörelsefrihet. Riktigt snygg i svart. Ser ut som en klänning - tänk sextiotal och kortkort - med tillhörande leggings. Bara att gilla. 

- Kläderna, skorna och smyckena inne på Tjalla Malla. Så fint, orginellt och kittlande. När jag får pengar nog. Jag längtar dit. Och fina örhängena som jag är kär i på Designtorget. Smärta kontra begär.

- k:s sneakers igår. Vackra vita blanka. Jag undrade om de hade något av de skorna som Scott W. skrev om. En liten del. Och vilken. Var det skosnörena, ringarna, sömmarna?


Kommentarer
Postat av: Sussie

Joubert rocks!!!
Han bär mer än väl upp sina trikåer - längtar till den dag då han åker i enbart kalsonger!!! *dregel*
By the way, konståknings EM är i GBG nästa år..! *dregel, dregel*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback