Knock me out

Igår var trevlig myskväll hos am, med henne och e-su. Vi snackade en massa, åt godis (mmm....gott), tittade på kinabilder och mera. Tyckte vi hade väldigt bra diskussioner. Och så skönt att vara pigg nu idag, det är bra; det behövs. Matteprovet på måndag - jag har lovat mig att plugga både idag och imorgon. Får se vad jag hinner.

Lyssna på:
 
Duke Special. Last Night I Nearly Died är underbart upplyftande pop, om än lite tjatig så på bästa möjliga sätt. Att han sen ser skum ut är en annan sak. Han påminner mig om orcherna i ringen-filmerna. Men hans röst är underbar, och Stumble and Fall, är jätte-jättefin med mycket driv så som jag gillar det. Maps-covern är också intressant.

Sigur Rós. Upptäckte dem när jag skrev min labb (jag var ju så fokuserad och koncentrerad, därför det inte tog någon tid alls), men insåg att jag redan hade hört dem. Fint och sagolikt. Mycket ljud.

Rodeo Massacre. Vilka är de? Tror att jag hörde dem först i p3 Lab men inte säker. Gillar hon som sjunger.

Miss Li. Hej, hej, you talented girl. Jag gillar Oh Boy så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback