"När alla hjältar är döda lever kungarna kvar"

Ett vitt papper, ett oskrivet blad. Vad kan man göra med ett papper?

image134

Den danska konstnären Peter Callesen gör innovativa pappersskulpturer som innehåller tolkningar av sagor och barndomsminnen, och "existerar i det förlorade barndomslandet, mellan dröm och verklighet".

image135

Jaaa, sådana beskrivningar är ju alltid underliga. Fint är det i alla fall. 

image136

Han har en 
hemsida.

Anyway....nog med det här. Nu ska jag gå och kela lite med mina nya jeans. Sen ska jag klippa bort prislapparna från mina Myrorna-fynd från i eftermiddags och vara allmänt stolt över mig själv. Jen och B, jag förstår verkligen vad ni menar. Alla fina saker bara slängde sig över mig. Det kompenserade skavsår, missabussenfaaaaan fastjagsprang och annat trams... Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback