If you deny this, then it's your fault

Jag är en värderad medarbetare på mitt jobb! Det blev bevisat igår, då jag - äntligen - fick arbetskläder. Två svarta t-shirts i storlek large. Jag har inte provat de än, men passar de inte så gör det inget (för de låg ändå bara och tog upp plats). Jag ska få pikéer också. Min chef ville beställa de i large, men jag sa att så små som möjligt gick bättre.

När jag skulle kopiera mitt nya schema och såg hur mycket tider jag hade fått, blev jag såg lycklig att jag var tvungen att vänta lite innan jag gick ut, så att jag hann le färdigt ordentligt! För jag har länge velat jobba mer, det känns inte så lönt att jobba femton timmar i veckan enligt mig - inte om jag vill spara för en resa inom det närmaste året, vilket jag vill. Detta kändes jättebra.

Så nu ska jag spara och spara! Ingen lyx här. Nya kläder? Onödigt!

Jag har ju mina arbetskläder.


Kommentarer
Postat av: Sussie

Jag har också arbetskläder - fast de var så fula att jag använder dem inte! :P
Det går ju bra med egna kläder på mitt jobb också :D

2007-09-28 @ 15:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback