and in this video she sais:

Just nu....

Tv-serie: Heroes. Jag säger bara "wow wow wow". Bortsett från att den skrämmer mig (tjejen som blir en annan person i speglen - sjukt obehagligt enligt mig), äcklar mig (sönderskjutet huvud, att se cheerleadertjejen vakna upp uppfläkt från halsen till navlen, liken i bagageutrymmet), och skrämmer mig (igen), så är den helt fantastisk, och det bästa jag har sett på länge. Men så har jag ganska låg tröskel när det gäller obehag. Jag ignorerar det, tänker lugnande saker och tänker inte missa ett enda avsitt.

Franskstudier: L'Officiel Paris. Septembernummret av denna franska tidning har hittils lärt mig de franska termerna för ull (laine), mink (vison), siden (soie), hänglås (cadenas), och läder (cuir). Det bidrog också till att jag fick upp ögonen för ungefär fem olika termer för veckat, plisserat och rynkat, då detta enligt L'Officiel är mycket på modet nu.

Musik: David & The Citizens. Säger bara "wow wow wow". Lika bra som Amaterasu (David Fridlunds soloprojekt) om inte bättre. Inte lika sorgset och tungt, men fortfarande med de bästa, bästa texterna jag vet...


image163
(Bilden: Nico och Lou Reed, 1965)

Kommentarer
Postat av: hanna

exotisk stavning på says ^^ eller det var kanske inte det du menade. ignorerar du mitt meddelande om lekman, förresten?

Postat av: h

FÖRLÅT alla som undrar (hej hanna): nej, sais/says stavas inte så och det vet jag egentligen. skyller på franskan. (je sais=jag vet!) jag jobbar på meddelandet, söt.

2007-09-14 @ 20:25:32
URL: http://hanela.blogg.se
Postat av: bf

okej, då är det lugnt =) KÖP BILJETT!!! JAG VILL INTE GÅ ENSAM FÖR SATANS SKULL!!!!!

2007-09-15 @ 19:39:35
URL: http://bf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback