Kvantitet/kvalitet

En heldag i stan med en av mina absoluta favoritpersoner. Mycket givande och trevligt. För att inte tala om utvecklande (haha, vissa delar särskilt...). Blev lite shopping, lite fika, lite mat...

Också, detta: skrivprojekt i november. Ska skriva 50 000 ord på en månad. Enda skälet till att jag nämner det här är att människor. ska. veta. och jag inte ska kunna lägga av när det börjar bli jobbigt (som nu, typ). Den som är nyfiken kan ju googla NaNoWriMo. Ni andra kan nöja er med att det är mitt projekt och inte ert, ni slipper.

Fast nu är kära e värvad, och med mig om den här ehh... processen. Det är överväldigande men utvecklande. Har räknat ut att det blir en ganska lång text. Och att man måste skriva 1700 ord per dag. Jag ligger efter, redan - förstås. Men det ska kanske gå ändå.

Har bara 45 000 ord kvar trots allt.

I övrigt: Kalla det vad fan du vill. Marjaneh Bakhtiari. LÄS.


Kommentarer
Postat av: mattepatte

Matilda tycker att HANNA är DUKTIG. För övrigt, "kalla det va fan du vill" läste matte för sisådär ett år sedan. Den var bra ja. Puss gumsgums.

2007-11-06 @ 14:05:00
Postat av: mattepatte

hej hanna! jag ångrade mig, jag har inte läst den boken, det var bamse jag menade!!!! AVE MARIA!!!!!! PIMP FOREVER, LONG LIVE THE MOTHAFUKKAH

2007-11-06 @ 17:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback