hot in here/självinsikt

Jag fick en självinsikt att jag tycker ganska mycket om projekt. Jag har ett skrivprojekt med e, ett (till) skrivprojekt med e, och vilket jag precis kom ihåg, ska besöka olika arbetsplatser för att se var vi eventuellt vill jobba (projekt),  från början jen:s idé från innan hon åkte. Sedan går jag också i tankar på att hoppa av orkestern (om jag inte redan är automatiskt utesluten p.g.a. min frånvaro) och behöver därför ett nytt musikprojekt att fylla min tid med.

Mitt egna, hemliga projekt har jag inte hunnit börja på (mati hur långe får jag jag låna diktafonen?? det kan bli lite fördröjt). PLUS diverse påbörjade syarbeten som ligger och skräpar ner mitt rum. Den där halvfärdiga kjolen, jag saknar dig...

Jag gillar: Omgjorda låtar på radio. Bra, alltid. Man vet inte vem artisten är så man kan inte ogilla musiken fast man annars skulle. Verkligheten i låtarna blir förskjuten eftersom någon annan tolkar dem. saker som låter lite fel=jag gillar det.

image185

Bilden: Kelly Tunstall, Under Lock and Key

Kommentarer
Postat av: mattepatte

As long as you want hun. Och om du klarar ordtävlingen, ska jag dessutom bjuda dit på nya batterier. Vad sägs om det?

2007-11-07 @ 14:31:26
Postat av: h

haha, ja, tack =) min motivation höjs självklart flera steg. två AA-batterier är ju grymt mkt bättre än äran.

Postat av: E

jag kan meddela att ett av våra skrivarprojekt går åt pipsvängen för mig just nu ;P och jag har glömt min mobil på jobbet. det känns typ som att en livsviktig kroppsdel blivit amputerad! AAAGH

2007-11-09 @ 22:35:28
Postat av: bf

tja, yo, tjenna eller lämplig hälsningsfras. jag ville vara berätta att jag vet vilken låt du snackar om, har hört den meed. Coolt va?!

2007-11-11 @ 12:57:28
Postat av: Cicci

HUR går skrivandet idag Newberg?? Jag väntar spänt på novellen som är dedikerad till MOI höhöhö

2007-11-11 @ 15:46:59
URL: http://ciccik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback