...that love will captivate you just like me

170508-24

Idag har vi vår fotodag. Måste planera lite möjliga platser över frukosten, så jag vet var vi ska bege oss. Har väl någon bra idé men jag är inte säker på hur långt de är villiga att ta sig.

Jag var som sagt hos mina farföräldrar. Vi fick kakor och sånt. Lite senare serverade de fruktsallad med grädde - det blev min kvällsmat. Sedan åkte jag ner till höllviken och träffade tjejerna, som igår bestod av jen, jes, 'tra och mati. Vi såg på Brokeback Mountain. Shit - snyftfilm. Hade man sett den själv hade man gråtit.


Kommentarer
Postat av: Jennie

I'm coming home to you =)

Postat av: Mattepatte.

Hej älskade. Jag tycker om din blogg. den ärmysig. Du har fått ett mail av mig. Nästan som ett brev faktiskt. kyss

2007-02-19 @ 22:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback