Tell me the story, of how you ended up here...

170508-58

Okej, nu börjar jag få panik. Bara sådär lite lätt. Krypande. Biotekniken. Avhandlingen som ska vara inne på fredag, och - mind you - helt klar och perfekt då. När vi sedan dessutom fick reda på idag att vi ska ta vårt spexfoto på fredag, och man ska fixa utklädnad till det, då blev jag lite stressad.

Andas. Ett två. Ja. Bra.

n gjorde en ny installering på vår gemensamma dator igår. Nu har han och jag världens bästa program på datorn. Jag är lycklig.

Kan min iPod funka??? Jag blir så irriterad. Nu ska i alla fall min favvo-babe kolla om den funkar hos henne, och gör den inte det ska jag lämna in den på garantin, för så här kan jag ju inte ha det.

Har nya låtar med Cold War Kids och The Hush Sound att lyssna på. Det är underbart, och hur kan det vara möjligt för något att låta så bra? Jag vill inte vara utan detta. Jag vill operera in datorns hårddisk som ett litet chip under huden. Vaddå, ska jag bara få lyssna vid datorn?

Nej, nej, nej. Det är omöjligt.

Jag kan inte skriva om detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback