Kan du ta mitt egna ansvar och gå.

Jag: Men den här låten är ju bra!
k: Jag känner inte igen den...
(paus)
k: Vilket pretto du är.

- JUVELEN! Det är Hanna med Juvelen!! Hallå hnh?! Detta är vår låt!! Det är Hanna (!!!!) med Juvelen.

- Och det var tur att jag gick ut med honom. Han var jättekonstig.
- Vem?
- Han med korset.
- Det sa jag ju.

- De spelade sån knarkarmusik innan ni kom.

- I got a number!



Igår var trevligt. Lite skumt vissa delar av kvällen, några saker jag störde mig mycket på, men överlag var det bra. Roligt var att även ast och hennes kompisar var inne i stan, och att de valde att gå till samma ställe som vi.

Ikväll ska vi ha gäster här hemma, och meningen är att jag ska vara med och vara trevlig. Ja, det känns ju överkomligt. Jag och mamma pratade i köket innan frukosten:

- Jag kommer att vara jättetrött!
- Bara du orkar vara trevlig.
- Det räcker om jag sitter och ser söt ut.
- Det gör det inte.

Så hm, vi får väl se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback