JA, JAG HAR FÅTT JOBB!!!

170508-27


Idag har varit en sjukt bra dag! Var i stan med e-su och det var en perfekt shoppingdag för oss båda, för vi hade flyt ända från det att vi åkte in, och spenderade båda en massa pengar (på saker som vi naturligtvis både behövde och eftertraktade). Jag fick till och med tag på nya nummret av NYLON, och det är lycka, för det är det absolut coolaste modemagasinet med både kläder, intressanta texter och bra rescensioner. För alltså; en tidning som innehåller illustrationer på sminket den skriver om, den kan inte vara annat än grym. Så: lycka lycka lycka.

Vi fikade/åt lunch på Moccasin som är supermysigt och hade ett helt bra sortiment att välja ifrån (inte för mycket men varierat). Vilken miss att jag inte har varit där innan! Kändes vuxet att sitta där och disskutera relationer, samtidigt som vi försökte lista ut hur vi skulle äta våra ciabatta (mest e-su som hade problem med sin...haha).

På väg hem hoppade jag av på Mobilia, och gick in på Akademibokhandeln för att träffa avdelningschefen. Kom ut därifrån cirka en kvart senare, med jobb. Kändes så extremt bra. Jag behöver verkligen ett jobb, och i alla fall för mig känns det som ett roligt och givande ställe att jobba på. Och så härligt att få det direkt. Jag har ju pratat med honom innan. Men ändå. Det krävdes inte särskilt mycket arbete från min sida. Och jag vet att om jag inte hade ringt honom igår, och sen kommit dit redan idag, så hade jag inte haft detta jobb. Så det kändes skitbra. Jag börjar imorgon!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

grattis till jobbet =)

Postat av: mopp

heej ullsnutt. Ser att A rasmussen skrivitnågot om red hot chilli peppers påsin blogg. dock inte var och när, men lär ju vara samma show. Där står tre andra band också, kanske gillar du någon av dem? pussa

2007-02-20 @ 20:25:23
Postat av: Sussie

du, den ciabattan var inte att leka med! gigantisk!

2007-02-21 @ 15:27:55
URL: http://emmasusanne.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback