åhh nej

Kom hem från e-su för en liten stund sedan. Hade en mkt trevlig kväll med henne, f, am, d, joh och hennes boyfriend. Men alltså, ahhh, neeej, tv:n var faktiskt på mellan åtta och när det nu var, för det var några i sällskapet som (flämt!) ville se - ja, ni vet vad som går på tv de här veckorna. Och jag ville ju ha sällskapet och vi pratade samtidigt och så men nej, jag kunde inte undvika att se lite.

(Här sitter jag och håller för händerna för ansiktet och grimaserar.)

Typ.

Suck suck suck. Det mänskliga förfallet. (Varför är alla där så fula? Hur klär de sig egentligen? Detta är frågor som kommer att hålla mig vaken i natt.)

Det känns som jag hade kunnat säga mer men jag borde nog vara nyttig och sova. Detta blev en sjukt lugn helg. Imorgon ska jag till farmor och farfar på fika. Highlight of the week, måste det vara. Hm. Ja.

Ohh, jag längtar till onsdag och resten av veckan. Kul kul kul. Nu ska jag som sagt sova. Gud vad jag är tjatig! Förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback