The island's sinking, let's take to the sky

fin jul, förstås. nu vill jag bara finna inspiration, ärva en fin kamera (vem?) köpa böcker med mycket bilder och kläder i, säga upp mig på ett jobb. jobba lite mindre, orka gå ut fler kvällar i veckan. (jobba lite mindre), hinna träffa fler söta personer oftare.

dagens låt - fool's overture med supertramp. grrrym. från en typisk skiva som pa sätter på när gästerna kommer om en halvtimme och han står i bar överkropp och stryker sin skjorta nere i köket. upptäckte att jag gillar den.

image208

har lite problem med veckodagarna och datum o liknande för tillfället (idag på jobbet frågade jag: vilken dag är det? är det den som står sist här som alla andra har skrivit in sig på?? kan det vara den?? var det inte JÄTTELÄNGE SEDAN annandag jul?) -

men, imorgon är det fredag! (jag har kontrollat detta i en almanacka så jag är säker på min sak). Underbart!

(Bild: Serge Gainsbourg & Jane Birkin)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback