Sooooo nice

image149
Anna Ternheim var fantastisk. På grund av de ändrade planerna skulle jag endast passera stortorget, men så hörde jag henne och gick dit i alla fall, och fastnade, självklart. Det var bra, riktigt bra. Och hon är så snygg - fint med svart skjorta och de där glasögonen, och inlevelsen var det heller inget fel på.

Sedan träffade jag k och hennes kompisar från gbg, såg Klaxons. Publiken älskade dem, vi också. Vi älskade inte delar av publiken. Men det var bra, absolut. Jag blev distraherad av att sångaren stod med krycka. Vad hade han gjort?

Min kamera är typ sämst i världen. Dö på dig.

Och jag har KÖRKORT!!!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Grattis till körkortet kusin!! :D Måste kännas skönt att ha det avklarat nu. Vi får höras. Puss och kram

2007-08-22 @ 17:43:53
Postat av: degen

Och det kunde du inte ha berättat? ELAKING!!!!!!

2007-08-22 @ 22:06:45
Postat av: mOPP

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!! VAD ÄR DET HÄR FÖR KONSTIG TREND ATT MAN INTE BERÄTTAR NÄR MAN FÅTT KÖRKORT? JAG VILL FÖR SJUTTON HA ETT MESS SKICKAT TILL MIG MAX TRETTIO SEKUNDER EFTER ATT UPPKÖRNINGEN ÄR FIXAD! PUSSSSS!

2007-08-23 @ 10:32:51
Postat av: Louise

Grattis till den sköna känslan! :D

Postat av: h

tack allesammans :)

2007-08-23 @ 19:41:40
URL: http://hanela.blogg.se
Postat av: Anonym

vem är mOPP? :S

2007-08-24 @ 16:04:46
Postat av: Cicci

Jag blev också förvånad när hanna nämnde lite sådär i förbifarten: "men oj, ajg har ju fått körkort" HOPPSAN! När skall vi umgås HÄNNÄ?? KB i weekenden?

2007-08-27 @ 19:30:18
URL: http://ciccik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback