Ett farväl

Jag slutar blogga nu.

Inte för att jag inte har fler saker att skriva om eller saknar inspiration. Snarare är det så att ofta när jag ser något som jag gillar, tänker jag per automatik att det är något jag kan blogga om.

Jag vill uppleva saker för min egen skull ett tag.

Lyssna på bra musik utan att någon vet om det, sy snygga kjolar utan att någon vet om det, läsa schyssta böcker utan att någon vet om det.

Jupp.

Och jag är duktig på att skriva fina, intressanta mejl. Så, om någon, faktiskt, känner ett tomrum går det bra att skicka ett mejl till mig, skriv "jag vill ha mejl" i ämnesraden. Då lovar jag att det ska ordnas.

TACK FÖR ALLT.

/
image303

Kommentarer
Postat av: Johanna

men lilla sötnos, du har helt rätt, livet är till för att levas och inte att bloggas. Jag tror att jag klarar mig utan mejlen, förutsatt att telefonsamtalen och besöken blir destu fler. Umgänge utanför tekniken är det bästa.
Förövrigt är det lite sorgligt att just nu slutar blogga, du har lyckas med en blandning personligt med musik ohc konst. vackert :)Tycker synd om resten av cyberspace som inser hur underbart det är att ha dig som vän och inte lyckas uppfylla det, men lyckligtvis tillhöra jag inte den illa förunnade skara.

Postat av: jennie

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ...hur ska jag da kunna folja er och vad ni hittar pa nar jag inte e hemma! men du gor som du vill sotnos, hor av dig lite da och da bara! puss

2008-03-03 @ 11:12:22
Postat av: degen

neeej hanna du skriver ju så bra :)

2008-03-03 @ 15:14:11
Postat av: sussu

jag vill ha mejl, jag tycker om mejl och jag tycker om dig så det är en perfekt kombination :)

2008-03-03 @ 23:04:13
URL: http://sill-en.blogspot.com
Postat av: Cicci

Sorjer fortfarande

2008-03-04 @ 11:19:11
Postat av: maria

hej! tyvärr är den såld :( men tack i alla fall!

2008-04-16 @ 21:28:38
URL: http://mariao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback