Song for any season

Nu är min evighetslånga frånvaro slut och jag är tillbaka i Sverige. Skidor åkte vi i Arosa, Schweiz, och vad kan jag säga: perfekt väder, bra backar, massor med mat.... Helt klart bra!

Det första som hände när jag hade stigit på tåget på väg ner var att mina hörlurar gick sönder - tack. Nu har jag inga anledningar att inte gå och spendera pengar på ett par fina hörlurar som kan laga mitt sargade hjärta.

Pjäxorna jag valde inte bara var det hundrafemte (eller kanske sjätte) paret jag provade, de gjorde mina skenben ömma och svullna när jag åkte för många timmar i sträck. Ish!!
 
Men åååååhhhh - bortsett från det var det perfekt, och jag har saknat skidåkning så! Det var sagolikt att vara där. Nästa år ska jag åka igen, och då, har jag bestämt mig, ska jag ta snowboardlektioner. Ohh la la. Det kommer att bli intressant.

Idag på jobbet försökte jag kompensera för att ha gått i skidkläder eller andra varma, enformiga kläder i en dryg vecka. Dessa bedårande Prada-kopior inhandlade jag dagen innan vi åkte på Lindex. Jag är aningen förälskad.



Mina inköp i Schweiz var också bra: vin och franska Glamour. Nu längtar jag bara till sommaren. Inte för att vara sådan, men i Basel på vägen hem var det faktiskt VÅRVÄDER.


oooobs. om ni har tur kommer ett inlägg om all ny&bra musik jag har lyssnat på den senaste veckan, min trasiga iPod-hörlur till trots.imööörgon kanske.

Kommentarer
Postat av: jennie in asia

aaaah outfitsbilder! njas, me like! :)

2008-02-25 @ 05:26:10
Postat av: Cajcaj in Asia

Vi har nere i kassmusikasien vill garna ta del av vad det finns for ny&bra musik! Saknar dig lille Newberg, uppdatera mera sa man far hora hur ni har det dar hemma!

2008-02-25 @ 14:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback