Sistakvällen

Fredags var sjukt trevligt, hade världens bästa avskedskväll för jen. Har inte hunnit uppdatera tidigare för jag har jobbat varenda timme som min fina butik hade öppet i helgen. Här kommer hur som helst en kort sammanfattning i bilder.

image265


  


image269


   


image273


  

Seriöst så var det riktigt roligt. Musik-extas under tre låtar, åh gud som vi dansade! Jag kommer att sakna dig.

image277

Imorgon reser de. Det börjar likna den där barnramsan..."och så var de bara fyra, och så var de bara tre, och så var de bara två...". Vem blir nästa?

Kommentarer
Postat av: degen

jag lämnar dig inte iaf! :) ps, du får alltid med mycket bra bilder på mig. I like! :D

2008-02-11 @ 09:07:35
Postat av: degen

jag lämnar dig inte iaf! :) ps, du får alltid med mycket bra bilder på mig. I like! :D

2008-02-11 @ 09:07:47
Postat av: Cicci

NEWBERG! misstrosta ej - vykort pa vag! Laos ar segt med sadant bara. Idag flyger vi till Vietnam, dar ar kallt i norra vietnam - hanflina lite sa kanns det battre. For ovrigt sakanr ajg KB och underbar musik. Musik i Asien suger. Boten anna pa engelska liksom HALLLELUJA! TACK for din musik, that made my day, tar garna emot flera sorru :D

Nu maste ajg ivag o mota de andra!
Stoa pussar lille nypan

2008-02-13 @ 06:35:40
Postat av: Sussie

Du behöver nog inte oroa dig för mig - vi kan vara de två små grisarna som stannade hemma och grymtade :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback