BIKT

Usch vilken hemsk kväll! Jag har skrikit på pa, för att jag blev så sjukt arg, och hjärnan bara bzzzzzz kortslöts och jag skrek högt slet mitt hår frustade spottade helt crazy bitch utan att fatta vad jag gjorde , jävligt läskigt... I farten hann jag också med att nästan-örfila min bror när han var jobbig och inte ville ge mig datorn (efter att internet+telefonnätet hade varit nere hela eftermiddagen). (Förlåt n)

Så officiellt är jag nu cp enligt mig själv, och jag skrämmer mig själv!

Det är inte bra att ha temperament och det är inte bra att inte kunna kontrollera det! Om jag någon dag har egen familj får detta aldrig hända.

Never never never.

Kommentarer
Postat av: Mopp

Hej cpsötnos. Jag är på jobb nu, så bara att ringa mig på mobilen när du vaknat. Jag jobbar som sagt till två, men halv tre är jag lätt på biblan. Du kan ju åka dit när du känner för det. Ska bli supernajs!:) OBS! Påminn mig om att boka en gubbe också, transvetstit el liknande.

2007-10-06 @ 10:34:12
Postat av: jennie

omg, newb...detta låter inte bra!!! =P hur kunde du bli så himla sur???

Postat av: Cicci

Newberg. Det kallas PMS+framtidsångest. och jag VET hur det känns
när brorsan snor datorn och vägrar dela med sig. Jag har varit nära att kasta en till borste i huvudet på brorsan när han gjort sasmma sak faktiskt!

2007-10-07 @ 12:41:34
URL: http://ciccik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback