Jag jobbar mig inåt så jag ser en figur*

Tjaa gott folk. Jag suger på uppdateringar just nu, men det är för att jag är busy. Denna helg gjorde jag en helomvändning men nu är jag på rätt väg, och det känns grymt. Har hunnit med en massa mys med diverse tjejer, och även räknat ut ungefär exakt hur mycket pengar jag har lagt på fika på en vecka (hjälp typ, det var mycket).

Jag har haft en givande diskussion på telefon med 'ci, och vi kunde konstatera:
- vill man träffa killar ska man jobba på posten!
Hennes underbara
blogg är det levande vittnet på det, alla citat där är oslåbara. Gör ett besök.

vad mer? blivit sugen på egen lägenhet efter fredagen och hade idag ett samtal med ma & pa om vilka möbler jag ska få ta med mig ("jag vill ha det gamla soffbordet. det har mina tandavtryck i sig.") och har blivit lovad ett styck köksbord och en hel del glas - och det är ju allt man behöver.

dessutom har jag suttit framför min dator, druckit rödvin och skrivit. yey, författarklichédelux typ. men nu har jag inte tid med er mer, jag har faktiskt ett word count att möta upp. är snart där, så mati, tappa inte tron på mig. hopp finns så länge vi andas.

image186
Hade kunnat vara igår.


* Alltså - Winnerbäck! Faaaaan am, jag är så avundsjuk på dig.

Kommentarer
Postat av: Cicci

ÅÅHH! EN liten länk till mig! Shit, synd att jag inte har varit på jobb, inga nya citat att dela med mig av ju =(

Men, jag står fast vid citatet! Man träffar många hottys, t.ex. JC-mannen (med lockiga håret). Han ska till Japan samtidigt som vi är i Asien, värt ett besök tycker du Hanna?

Kommer du på freitag till Jennan? JAJAJA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback