Zebra-style

image111
Idag var det utklädnad som gällde! Jag och jen var heta, heta zebror. mati också för den delen. "Simba is my homeboy" oj vad klockrent! haha. Imorgon ska vi komma tidigare och ligga i bakhåll vid ängarna. Ser mycket fram emot det. Jag har hyrt min brorsas vattenpistol.

Det var sjukt varmt, och fysikprov det första man gör på morgonen var väl inte helt perfekt. Särskilt som ingen hann bli klar på den utsatta tiden (1,5 timme) och vi ska fortsätta imorgon!! OCH att jag inte hann göra min redovisning för religionen idag, så jag har den till imorgon också. Sen kan kemiprov, på fyra kapitel (=50 % av boken) på fredag, läggas till. Helt teoretiskt prov, 80 sidor. I love it. Not.

Ehhh neeej. Mardröm mardröm mardröm. Det blir så spännande krockar när man springer omkring i facepaint och zebraleggings och bara softar skrattar sprutar ner elever i vatten. Och sen: okej. Nu går vi hem och skriver klart genusarbetet. Helt klart underligt.

Borde skriva något bra här men har inte riktigt orken. MEN ät inte terrorbananer (B, du kan säga "vad var det jag sa" du är en sann förebild och du vet jag har gått över till din sida nu!) och SHIT vad bra krönikan i metron var idag. Hon skribenten uppmanade till polygami, väldigt provocerande cheeky och lättsamt säg-vad-du-vill-bryr-mig-inte. Pure underhållning och inspiration att läsa det! Gillade hennes sätt att hitta fungerande argument för polygami som ersättaren av monogami. Liksom, tvåsamhet? Outdated, people. Outdated.

What more? k ringde när jag åt av min spagetti&köttfärssås (mmmm...'ro du har så fel) och introducerade en ny indiepopklubb som gällde lördag. Najs najs. Kanske kanske att det finns ett ljus i denna tunnel som den senaste veckan eller två har varit och jag kan bli mig själv igen. Indiepopklubb känns som ett bra startsteg.

Och sen är det student! Åh herre GUD vad det kommer att bli kul och galet. Men jag måste verkligen ut i stan i helgen och köpa skor. Annars har jag inga. Det funkar inte! Mamma tyckte synd om mig och sa att hon kunde betala ett par fina skor. Så rart.

På bilden är det jag och jen - lätt!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Jag har TVÅ par skor till studenten, visste inte vilka jag skulle välja :P
Nyberg-raring, är du för polygami eller var det en sådan där artikel som man inte behöver hålla med för att gilla?

Postat av: jennie

WWEEEE ja det e du o jag!!!!!! nu har vi färg med!!! =D

2007-05-29 @ 20:46:05
URL: http://jenniea.blogg.se
Postat av: HANNA

TJAAAA!!! Jupp, länge leve eko-bananer. nu ska jag googla lite om det så jag kan komma med nya,vassa argument till att SLOPA DE BESPRUTADE MÖRDARBANANERNA!!!!!!!!!!!!!!!!! (fast jag fattade inte vad bananerna hade med stycket att göra...)

2007-05-30 @ 15:34:39
URL: http://bf.blogg.se
Postat av: deg

vadå fel? det är ju apäckligt =)

2007-05-31 @ 15:29:04
URL: http://degklumpen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback