Utvalda!

Vi ska till Stockholm! Så ball! Tänk att vi blev utvalda... Detta innebär en massa arbete, och vet egentligen inte om utsällningen är så himla kul, men det kan säkert vara kul och hallå?! Vi får ju resa.

I synnerhet gillar jag hur vi kommer att komma hem efter att mässan har slutat, jag är hemma en dag och sedan åker jag till Frankrike. Sjukt najs. Verkligen sjukt, sjukt najs. Jag längtar.

Jag gillar detta (regler för mässan):

1. Inget brinnande eller rykande får finnas i era montrar. Vi har känsliga detektorer som

utlöser brandlarmet.

2. Inga stora akvarier eller vattenmängder. Vill Du ha skålar eller behållare med vatten så

ta kontakt med museet först.

3. Inga lösningsmedel eller starkt luktande ämnen får finnas eftersom många av våra

besökare är små barn med långa armar och många är allergiska. Dessutom kan vissa

ämnen utgöra en brandfara.

4. Vapen eller knivar får heller inte finnas i era montrar.

Det var naturligtvis något vi hade tänkt oss.


Kommentarer
Postat av: Jennie

åååh, jag som ville ta med en kniv!!!!

Postat av: Louise

Klänningen är vit, med svart mönster, ganska snäv, ganska tight, svart tyll nertill. Hmm. Suger på att beskriva. Du kan kolla http://www.francemode.se om du vill. Klicka på bal, så ser du den högst upp till höger. Har du skaffat någon kreation?
Och vad är det ni ska hitta på i Sthlm?

2007-03-21 @ 08:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback