...the genetically modifying of...

usch, usch, usch. biotekniken blir aldrig klar. kanske för att jag bara blir avbruten hela tiden. 'ro behöver inte känna sig träffad. men hon har i a f värvat mig till siesta-festivalen (som jag aldrig hade hört om). jag var lättvärvad. massa bra som spelar... och NAVID MODIRI. najs. sen frågade jag om hon ville med mig till arvikafestivalen. hon ville hellre jobba, det var dålig moral tyckte jag.

jag fantiserar upp scenarion vad 'na tar sig till om jag kommer till skolan med mina knappa en o en halv sidor genmodifiering. hon kan vara ganska farlig även om hon döljer det väl. om jag tar med någon offergåva kanske? typ rökelse och myrra? religionen är intressant, ing är en grym och trevlig lärare. det enda jobbiga är att man måste tänka fort för att hinna välja vad man tycker. jag tror på att allting är partiklar. den fina uppsatsen ska jag rama in och hänga upp på väggen.

men modifiera min hjärna!

imorgon är det btw konståkning... alla borde se brian åka, dödssynd att missa det. e-su gjorde en fin recension av hela tävlingarna som belyste det viktiga. det imponerar lite, för man måste alltid veta en massa för att bara kunna skriva en liten bit text. så slutsats: hon vet mycket. jag ska se det imorgon. om jag minns.

igår shoppade jag och 'ro avokados på toppen. min ena var mogen idag. det var gott. jag gillar avokado.

orkaorkaorka. imorgon är det torsdag!

Kommentarer
Postat av: Sussie

om du missat har jag spelat in!
dock har jag redan hunnit klippa i materialet - så att det endast är med Brian... (A)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback