something that you never had?

image76


Solen har kommit, det känns som vår. Vårkänslor, våra jackor är för varma, doften av varm husvägg när man låser efter sig på morgonen...JA, JA, JA!

Idag har jag vaccinerat mig. Var verkligen oväntat smärtfritt. Då jag kom dit både trött och hungrig var jag smått orolig att jag skulle svimma. Och det inleddes väl inte helt bra, när sköterskan som skulle ge sprutan fick ställa sig och läsa på bruksanvisningen för hur man skulle göra... Men det gick bra, var nästan trevligt.

Nu har jag bakat kardemummakaka - min spec. och svingod. Skulle egentligen göra något av muffinsrecepten jag fick av 'ess i klassen, men upptäckte att vi inte hade någon yoghurt hemma.



AAAAAAAAJ.

Timern ringde, jag gick ner och tog ut kakan ut ugnen. Resultat: en rykande sockerkaka och en brändskadad arm (när jag skulle lyfta bort den löstagbara kanten på formen).

Kan bara säga: grattis mig.

Kommentarer
Postat av: degen

haha grattis dig, klumpo. jag vill också få äta kaka. kill the contract


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback