raise our heads

AAhh...har gjort världens bästa peppiga spellista med typ the cure, kings of convenience, moneybrother, belle & sebastian och andra. är skitsugen på att gå ut imorgon. varför vill ingen ut med mig varför måste alla jobba på lördagar????

jag är också bästis med personerna på kundservice. kanske inte riktigt. jag fick svar på mitt mejl där jag frågade "vad har hääääääänt med statistiken?" (fast jag uttryckte mig lite mer samlat än så). de håller på att fixa den igen. gütt. måste ju kunna understödja mitt beroende.

i övrigt är det väldigt mycket...fysikplugg. läste alldeles innan i den extra boken jag lyckades tigga till mig av n/b så här dagen innan provet (!). mina ögon. ohh mina ögon. när man märker att ögonen klipper och huvudet faller bakåt mot nackstödet på fåtöljen...behöver paus. detta är min paus.

på franskan såg vi en svartvit film från 1946 som utspelade sig någonstans snöigt och handlade om en blind tjej som blev omhändertagen av en pastor och det slutade med att hon tog sitt liv. filmen saknade textning och var komlett onödig. det var bara en och en halv timme i mitt liv som är borta och aldrig kommer igen.

men visst. det är lugnt.

Kommentarer
Postat av: Louise

Bra poäng med filmen. Tänk så mycket tid man egentligen lägger på att göra helt onödiga saker.
Att läsa din blogg är i alla fall inget onödigt. Det förgyller dagen! ;)

2007-03-09 @ 09:38:19
Postat av: Erika

hej hanna! haha har ju äntligen hittat tillbaka till din blogg nu + har skaffat mig en egen!det skulle jag ju gjort för sisådär ett hlavår sen, men seg som jag är blev det inte förrän nu.Puss

Postat av: Erika

hej hanna! haha har ju äntligen hittat tillbaka till din blogg nu + har skaffat mig en egen!det skulle jag ju gjort för sisådär ett hlavår sen, men seg som jag är blev det inte förrän nu.Puss

2007-03-09 @ 13:47:14
URL: http://www.erikahelenajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback