Du skulle kunna säga att mina fötter gör ont...

Att stå upp i sex timmar på raken i kilklackar är inget som rekommenderas. Det är tufft. Men jag och jen var i alla fall och shoppade loss på Stoff o Stil. Nu ska vi sy allt möjligt grejs, jag bland annat min drömkjol som jag har sett ett par gånger i affärer, fast då utan att den har varit så där riktigt "åh ja - perfekt!". Och då går det ju inte. Så nu ska jag göra den själv. Jen, som är en förnuftig ung dam, påpekade att svart är ingen sommarfärg. Men det är lugnt. Jag blir klar med den innan mars är slut.

I Lissabon är man snygg.
FaceHunter:

image77

Ser fram emot girlie nights (19 år - fint fint) både fredag och lördag. Nu har jag fixat alla presenter. Ska bli mycket trevligt.

Kommentarer
Postat av: Sussie

vad för present? *oskyldig*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback