Helgens shopping:

#blå, somrig klänning
#vita höga klackar - mina studentskor!
#majnumret av NYLON - amour, comme toujours
#juninumret Modette - intressant, har inte läst den innan
#vit väska
#linsvätska - lika med det bästa inköpet?

...och mer ska det bli idag!

Ska också jobba, och förhoppningsvis få jobbtiderna för min först vecka i sommar. Hoppas innerligt på att det med min lön har fixat sig nu. Jag vill ha den. Jag vill inte att någon okänd människa som råkar ha ett banknummer väldigt likt mitt ska få den. Det suger.

För övrigt ska jag läsa massor i sommar, så att även jag kan ge kunder tips och sånt. Det ska bli mysigt. När jag tänker efter är det nog det som är mitt mål för i sommar - ligga ute på gräsmattan, läsa och sola. Förutom sånt som att: ta körkortet, ha svinball med tjejerna och uppdatera min höstgarderob. Och jobba, resa och träna förstås. Kommer att bli en bra sommar. Fuck framtiden! Sommaren är bra - then all is good.

Kommentarer
Postat av: mattepatte

Lo snygging. Såg att du handlat modette. GÖR INTE DET! Jag har av någon konstig anledning en gratis prenumeration på den tidningen, har aldrig köpt den, men kommer en modette i lådan varje månad. Jag har en hög här hemma, som bara väntar på att få återvinnas, men då ska jag ge dem till dig från och med nu. Hoppas du hade skoj på jobbet, och hitta tjusiga skor, det gjorde jag:)

2007-06-05 @ 18:12:06
Postat av: jennie

JAG VILL KOLLA I DEM OCKSÅ MATILDA =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback