"Foton av ett avstånd. Ändå är du här"

image127
Morgonen började med övningskörning och shopping på Skopunkten. Har nu fyra nya fina par skor (men förlåt B, två av de var dina), och ett av paren - kilklackar i klack med gula remmar som det har bloggats om på diverse modesidor - hittade jag för 49 pix. Shit, vad nöjd jag blev.

På eftermiddagen var jag iväg med e-su och tittade på nya huset. Jättefint. Men det är underligt att vi snart kommer att bo på varsin ända av denna ort, när vi bor så nära nu. Jag kommer sakna att inte längre kunna gå ut genom ytterdörren och sedan vara hos henne mindre än ett par minuter senare. Men jag kommer inte ens vara hemma när hon flyttar in.

På jobbet fick jag en enorm låda pennor som skulle ut. Jag kastade en blick på penn-hyllan och insåg att något behövde göras. Så jag la ut de nya pennorna, sorterade alla himla pennor som redan fanns ute och märkte sedan om alla fack med nya, läsliga prislappar som kommer att vara nerklottrade igen om cirka två dagar. När jag var klar var det en halvtimme till stängning. Jag är trött på pennor.

Kommentarer
Postat av: Sussie

Det KOMMER att kännas helmysko...
Kan inte ni också flytta? :D

Postat av: Hanna

Jag får väl säga att det är lugnt, eftersom jag inte har nåt val...du är bara den tredje i raden (carro,jennie..) NÄR KOMMER SOPBILEN PÅ FREDAGAR?????? JAG ÄR EXTREMT RÄDD ATT JAG MISSAT DEN!!!!!

2007-07-20 @ 10:33:44
URL: http://bf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback