Vägen kvar att gå

Nej: Tre och inte två veckor innan lovet. Jag räknade fel igår. Jag längtar så mycket efter allt som ska hända då. Gjorde fler planer med jen idag. Gillade särskilt vad vi bokade in för den 19:e.

Blir Vallåsen av? Jag är laddad.

Jag har dessutom upptäckt att jag är längre än jag trodde. Det gjorde mig glad.

Jag och 'ro dreglade över fina bakelser i cafeterian idag. De såg galet goda ut. Mmm. Vi gick där ifrån och fantiserade om hur de skulle ha smakat att äta.

"Tänk dig att du biter ner, och så bara, mmm, först lite krispigt, sådär sprött, och sedan bara mmm grädden och sen åhh..."

Vi upptäckte att vi båda blundade.

Min bror var världens snällaste och sötaste. Han lät mig låna en t-shirt ur hans garderob. Hela dagen i skolan idag trippade jag runt i perfekt-outfit-lycka.

Om Vallåsen inte blir av vill jag ut på fredag. Känns lätt att planera inför det nu. Jag är så sugen på att dansa.

Bland annat.


Kommentarer
Postat av: Degen

jag med. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback